Ya bisey sormak istiyorum. Tetanoz aşısı icin beni saglik ocagindan aradilar kendi ozel hatanedeki doktoruma sordum orda olabilirsin devamini ben yapabilirim dedi yada saglik ocagindan hic yaptirma direk ben yapiyim dedi kafam karisti fikri olan varmi?