Özellikle pera ismi kötümü eşim koymamı istemiyor bu benim ikinci hamileligim ilk kızımın ismini ortak koyduk ama pera ismini hiç istemiyor o istemeyince Alya’da olabilir dedim peraya gavur ismi gibi diyor
kötü hissettim öyle diyince gerçekten güzel değilmi? Burda kızının ismini pera koyanlar varmı merak ediyorum