karekedi Bugün 39+1 oldum kızlar. Geçen haftadan beri şeffaf akıntım oluyor. Ilk başta suyum geliyor diye şüphelenmiştim geçen haftaki kontrolüm de doktor suyunun iyi olduğunu, su sızmadığını söyledi. Ama akıntı öyle yoğun kıvamlı da değil saydam gibi ancak camasirimi islatacak kadar geliyor. Biraz endişelendim. Doguma yakin bu sekilde akintilar artar mi? bilginiz varsa yazarsanız sevinirim.
Burcuyildirim23 karekedi canim bende 39 haftalik hamileyim son 1 haftadir aynisi banada oluyor su gibi bisey geliyor akinti gibi koyu da degil ama surekliligi olmadigi icin ne oldugunuda anlayamiyorum
karekedi Evet ben de anlayamıyorum günlük ped kullanımı da zararlı diye bir şey de koyamıyorum 2 saatte bir çamaşır değiştiriyorum. Akıntı seffafsa sorun olmaz diyorlar ama dediginiz gibi öyle çok koyu kıvamlı bir şey de değil. Cuma kontrolüm var bir daha sorucam o güne kadar doğurmazsam 🤦♀️
Gizemselcuk Benden de aynı şekilde birşey geliyor 39+0 in . Ben peçete bari koyuyorum yoksa iç çamaşır dayanmicak islaniyor sürekli dokunuyorum su gibi bişey ama doktorun dediği gibi devamlı gelmediği için emin olamıyorum
karekedi Gizemselcuk ben de peçete koymaya başladım başka türlü önüne geçilmiyor, rahim yumuşadığı için olabilir yazıyor nette ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️