Nazo77 ben oda yapmayı düşünmüyodum sadece dolap almaya niyetliydim. 6.aya gelmeden odasına geçirmeyi planladığım için bununla ilgili okumalar yaptım, hatta buradan da biri gündüz uykularını kendi odasında gece uykularını da yatak odalarında yatırıp odaya alıştırdığınısöyledi. Tüm bunlar mantıklı göründüğü için bana oda yappma yolu göründü ☺️ ama takım almayı düşünmüyorum, dolabı sipariş ettim geliyor devamında da ayrı ayrı Montessori yatak, kitaplık ve oyuncak dolabı alırım