Amphitrite 38+4üm. Kızlar sabahtan beri karnım semsert. Hiç böyle olmuyordu bu saatlerde bu kadar hareketli olmazdı bir de. Doğum belirtisi olabilir mi?
9898- Amphitrite bende 38+3 üm tam tersi o kadar hareketli değil anlamadım ve aşırı derecede midem bulanıyor neyden kaynaklı acaba Buda doğum belirtisi olabilir mi acaba
Berivan_sr Zeynepci012 benimde öyleydi yeni geçti bulantım kontrole gittiğimde herşey normaldi çok şükür
merysbaby karnınız bir sertleşip bir yumuşuyorsa ve bu düzenli oluyorsa dikkat edin, erken doğum riskinden bu yüzden hastanede yattım