Denizdnzdnz Kizlar hepatit 2 aşısının geçen hafta vurulması gerekiyormuş ama benim asla aklıma gelmedi. Bugünde aşı kalmadı haftaya gelir dediler sorun olur mu. İnternette 3 ay içerisinde olursa sorun değil yazıyor ama içim rahat etmedi