Minelminel Arkadaşlar nasılsınız biz bugun 11+1olduk durumlar nasıl çok kusuyorum. İlk çocugumda hiç yaşamadım bunda fenalardayım ama bugunlerde geçicek inşallah🙏🏼 Abimiz 3 yaşına girdi tam abi haberini aldık bakalım bu meleğimizin cinsiyeti nedir. Neler hissediyorsunuz kız mı erkek😄🤰🏼❣️
Gizem_miros Minelminel ben agostos annesiyim bend3 oglumda cok rahattim bunda cok istahsiz mide bulantisi kusma ve cok uykum geliyor oglum 7 aylik ben 2 aylik hamileyim 🙄🤗
Minelminel Gizem_miros ahh canım işimiz zor valla bende hesaplayamadım bu kadar ama meğer zor oluyormuş saglıkla al kucagına
Minelminel Deletedmom112 bende eşim tutturdu 12 olmadan gitmeyelim kafamı karışırtırdı bir haftam daha var heyecan dorukta gonlunden ne geçiyor
Sevilay07 İkizlerimizle 11+2 olduk. Rabbim hepimizin yavrularina saglik sihhat versin sag salim gelsinler insallah
Deletedmom112 Minelminel valla erkek istiyorum RABBIM gönlüme göre versin. Tabi sizin de. Sağlıklı olsun da 🐦💛 sizin hissiniz nedir 😍😍
Sevdaliza 11+5 Ağustos 2 Doğum tarihi bakalım bizim bebiş nasıl doktor Kız gibi dedi ama merakla net cevap bekliyoruz 2li tarama yaptırmıcam bazı arkadaşlar yaptırıp kötğ sonuç alıp sağlıklı doğan bebekleri var o 7 ay bana ölüm gibi gelir
Minelminel Sevdaliza keşke benimkide fıkır verdeydi daha belli olmaz dedi. 12. Haftaya girnce taramaya gıtcez bizde saglıkla gelsinler inşallah
Minelminel Deletedmom112 inşallah canım benim paşam var bende değişiklik olsun onu tadayım dıye kız istedim ama bakalım kısmet rabbim be verirse
Tugbik Minelminel evet rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. İlk gebeliğim bir sıkıntı yok çok şükür bazen unutuyorum bile hamile olduğumu 🙈 aman nazar değmesin