üniversite hastanesinde ki kadının tavırlarından dolayı doktorla görüşemeden kendimi özele attım çok şükür istediğim şekilde sedasyonla geçti o anı hatırlamak istemezdim bana göre unutulmaz bir travma olurdu ilk gebelik ve çok duygusal bir insanım.
bu süreçte insanların tavırları çok ilginç üniversite hastanesinde direkt giriş için kimliğimi istediler kimlikten önce anestezi türünü konuşalım dedim! doktor karar verirmiş belki ilaçla sancı verilirmiş bilmem ne! ben o anı hatırlamak istemiyorum diyorum kadın bana yumurtalıklarına zarar gelebilir bir daha hamile kalamayabilirsin zaten bu işin son çaresi sezeryan ameliyat dedi! benim gebeliğim 9. haftada sonlandı sezeryan gibi olan kürtaj icin ilerleyen haftalar olması gerekiyor! zaten yeteri kadar üzücü ve zor bir süreç birde insanların böyle konuşması çok daha yoruyor. çok şükür özelde ki doktor içimi rahatlattı o anı hatırlamıyorum zaten istediğim buydu. Allahım kimseye böyle bir acı yaşatmasın. Hoşgeldin bebeğim yazan kapı süsleri arasından geçip böyle üzücü bir olay yaşamak çok zordu ! Doktor sadece plesanta ve kesenin alındığını söyledi bebek oluşmamış bile😔 zaten evhamlı biriydim bundan sonrasını hayal edemiyorum.