byzsrtym Betl35 maşallah🥹😍 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻 bende şuan 37+4üm 1 hafta sonra doğumum Allah’ın izniyle 🥹🙏🏻
Salihakyml Betl35 38+5 oluyorum benim ikinci bebeğim aynı duyguları yaşayacak olmak için çok şükür ediyorum.Ben de sezeryan olacağım.Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Betl35 3_oglan_annesi Yapıldı hersey canım kan EKG vs sonra anestezici gördü sonuçları ve soru sordu onayladı öyle gun aldım