Hamileolmak1 Kızlar alkol olduğunu bilmeden kafama diktim hastaneye gitsem bişey yaparlarmı ? Bebeğe bişey olurmu 24. Haftama gircem
Hamileolmak1 Minnosaannee daha evvel kullanıyordum ama 2. Çocuğum bu yaklaşık 3 yıldır alkol içmiyordum
Hamileolmak1 myangelson su gibi içtim tabi daha evvel içtiğimden tadını aldım kusmaya çalışıyorum ama olmuyo
Minnosaannee Hamileolmak1 bir yudumsa bisye olmaz diye düşünüyorum . O değilde neredeydi ki öyle yanlışlıkla içtin
cLearQueen Hamileolmak1 kusmak bi ise yaramaz o kana cabuk karisir. Normalde 1 yudum agzina alınca anlaman lazimdı alkol oldugunu sasırdim
myangelson Hamileolmak1 bir yudum ictiyseniz birşey olmaz diyecektim de su gibi içtim diyorsunuz bilemiyorum daha doğrusu hastaneye gitseniz orada da birşey yaparlar mı onu da bilmiyorum. Da nasıl anlamadınız alkol olduğunu onu anlamadım direk kokudan anlaşılır
myavocado Hamileolmak1 kusmaya çalışmak saha zararlı böyle durumlarda. Bir yudumdan bir şey olacağını sanmam ama ne olur ne olmaz siz bir acile gidin bence
Hamileolmak1 cLearQueen ben suyu büyük yudumluyorum içtikden sonra yandım yani normaldede tadını biliyorum şaşırcak bişey yok isteyerek içsem yazmazdım buraya
Hamileolmak1 myangelson koklamadımki zaten 1 bardaklık falan vardı 1 lt sisede eşimin arkadaşı vermiş
Pelinaltnl Bisey olmaz canım sıkıntı etme bende arada bir canım bira cekiyor 2 3 yudum alıyor bırakıyorum genelde alkol hiç içmem ama hamileligimde bira çekti canım tadını alıp bıraktım
ilaydaaky Hiçbir şey olmaz merak etmeyin, düzenli kullanan hamileler var sapasağlam doğuruyorlar biz özenliyiz. Bol su tüketin
Yeniyeniden Hamileolmak1 kiz o rakıda afedersin çok kokuyor ne kadar içki içen biride olsan oyle ağzına dikip şu gibi içemezsin tadından dolayi birsey olmaz ama alkol kana çok gecen bir madde sonucta
myangelson Hamileolmak1 ne bileyim ben burada büfe gibi bir yerden su almistik şişenin kapağını açar açmaz daha ağzıma götürmeden koktu yani o yüzden diyorum sonra geri götürdük şişeyi boğma rakiymis 😅
Pelinaltnl Hamileolmak1 bari boğma mi sek mi içtin boğma su ile karistiriliyor diye azıcık etkisi azalıyor 😅 sıkma canını bir defadan olmaz bisey benim akrabam 9 ayın tamamında ivmeye devam etti sapasaglikli çocuğu doğdu maşallah ha bu örnek siz yapmayın doğru değil övmüyorum onu yani
Hazalaskin Hamileolmak1 bişey olmaz fazla anasondan bebiş içerde uyur 🤣 devamli olmadığı sürece bişey olacağını sanmam ama için rahat etmiyosa yaz doktoruna