Aynur4564 2gun hareket etmeyince gitmiştim hemşire kızmış idi 1gun içinde 10hareket olmazsa gelmen gerekirdi diyip. Alttan muayene istemedim kağıt imzaladım kalp atışını baktılar karından sonra da nst ye soktu lar suyunda da sıkıntı yoktu eve geldik. Siz de gidin acile. Yorulunca bebek hareketleri az olabiliyor ama yine de gidin. Tabii şu da var 6ay 24 hafta mı oluyor o haftalarda düzensiz hareketler oluyor. Benim 30sonrasi idi