Minikfasulyem_1 Selamlar herkesee 💐☺️ Çatlak kremi önerilerinizi alabilir miyim? Çatlağa meyilli bir vücudum var zaten hali hazırda çatlaklarımda mevcut. Doğal yağlar mı önerirsiniz yoksa çatlak kremlerimi? Lierac adındaki kremi çok methediyorlar.
Hasretk1 Minikfasulyem_1 mamaaura hamilelikte elastikiyet arttırıcı kremi öneririm şu an indirimde üç al iki öde var anne bebek markası. soğuk sıkım yağ bio oil yağ harıcı nemlendirici kremler denedim şu an 36 haftalığım denemek için baya zaman geçirdim yani ama en uzun süreli nemli tutan konforlu olan bu kremdi 🌸
Merve-metin Minikfasulyem_1 15+4 hamileyim canım karnım kaşınıyor ve iç karnım dar karnım çıktı diye lierac aldım çok methettiler eczacı da önerdi en iyisi bu dedi her yerine sür çatlayacağını düşündüğün iz filan kalmaz dedi ve dün akşam baktım bacaklarımın arka kısmında bile başlamış çatlaklar lierac kullanıyorum kokusu filan da rahatsız etmiyor iyice yedirmen gerekiyor sürerken canım yağlar bence bi işe yaramıyor ablam kullandı ama doğumdan sonra hep iz kaldı karın bölgesinde
Neferut Minikfasulyem_1 Benim karnım 15. Haftada çıktı. Şu an 25. Haftadayım alt karnımda çatlaklar mevcut hem de her geçen gün çoğalıyor. Tatlı badem yağı kullandım faydasını görmedim. Tatlı badem yağının benim vücudumda işe yaramadığını söylemek için yazmak istedim.
Minikfasulyem_1 Hasretk1 bi araştırayım bende teşekkür ederim 9 haftalık hamileyim ne zaman kullanmaya başlamalıyım
Minikfasulyem_1 Merve-metin kaçınılmaz son desenize 🥺 sanırım vücuttan vücuda bayağı değişiyor benim kesin olacak orası ayrı🙄
Hasretk1 Minikfasulyem_1 ben 12 hafta itibari ile başladım iç karnım dar ve erkek bebekte göbek daha büyük oluyor diye şimdilik iyi ama diz kapağının altından meme dahil olmak üzere her yere sürmenizi tavsiye ederim bacak çok çatlamaya meyilli oluyor.
Merve-metin Minikfasulyem_1 evet canım maalesef kaçınılmaz son 😥 yani birazda genetikle alakalı bişey eğer genlerinizde karın çatlaması yoksa çatlamazsınız ama çatlama varsa ve özellikle iç karnınız darsa erken karın çıkıp büyürse o kaçınılmaz 😥😥
Minikfasulyem_1 Merve-metin yani şöyle ben şuan 9 haftalık hamileyim 6. Haftamdan beri aşırı şişiyorum sabah karnım normal akşam davul gibiyim görseniz 4 aylık hamilesin dersin arkadaşıma bunu söylediğimde senin iç karnnn dar olabilir dedi bana sizlerdede böyle oldu mu
Merve-metin Minikfasulyem_1 o haftalarda gaz şişkinlik olması normal şuan için erken takip et 12.haftadan itibaren devam ediyorsa iç karnın dardır ben 9.haftamda 4 aylık gibiydim sonra indi 12.haftada tekrar karnım büyümeye başladı şuan 15+5 ama 5 aylık gibi artık şişkinlik değil bu bebek yani canım
himomyy Minikfasulyem_1 Aslında değil hiç çatlak yaşamadım şimdiye kadar sadece hamilelik başlarında bacağımda oldu ,çatlak olabileceğini söylediler diye tüm vücuduma Hindistan cevizi yağı uygulamaya başladım karnım olsun göğsüm olsun hiç çatlak oluşmadı
Moomtoobee Ben maia çatlak bakım yağını kullanıyorum şimdilik 6. Haftadayim başladım ne kadar erken okadar iyi bence beklemeyin 3. Ayı göbeğinizin çıkmasını falan😊
gonca_gull @Minikfasulyem_1 Genel de Vazelin sürüyor benim çevremdekiler ve çatlaklarıda asla yok öneririm 🌸