tugbamommm Pembe4242 en don gittiğim 27+2 de 1210 gr dı şuan 28+2 yiz canım 2 hafta önden gidiyormuş bir de suyum fazla 🫠 kendim 10 kilo aldım
Alkar Pembe4242 27+6 yız bizde çarşamba kontrolümüz var inşallah iyi kilo almıştır . Sizin boyu ne kadardı
Ebru0107 Pembe4242 öyle mi diyorsunuz bilmiyorum ki erken doğum riskimiz de olunca korkuyorum küçük kalır diye 😔
Miniklerinannesiyim Pembe4242 maşallah benimki 23+0da 560 gram demişti 24+5te gidicem bakalım ne kadar olmuş