Akıntı kan olmadıkça normal karşılanır diye biliyorum. Benim hamilelikten öncede çok olurdu, sürekli günlük ped kullanır değiştirirdim, hamilelikte de aynı şekilde devam ediyor. Bazen renk değiştiriyor, kahverengi dahi gördüm. Ama dediğim gibi kan olmadıkça doktorlar normal karşılıyorlar bu durumu.