32+1 vallahi şuan mesajı zor yazıyorum halsizlik içimde bir fenalık hissi anlatamam belki böyle bişeyler yaşayan vardır diye girdim uygulamaya sizin post denk geldi bebeğim hareketli bende yiyorum ama yedikçe mi kötü oluyorum artık son zamanlar mı diye bilemiyorum midem de bulanmaya başladı ara ara oturup hüngür hüngür ağlaysım var o derece 🥹