Selam kızlar, temmuzun 16 sında 10 haftalık gebeliğim kalp durması sonucu kürtajla sonlandı. O günden bu yana neredeyse 2 ay geçmiş olacak ama ben hala regl olamadım. Öncesindede polikistik over tehşisim vardı ama çocuk düşünmeye başladığımızın 2. Ayında hemen hamile kalmıştım engel olmamıştı gebeliğe yani. Neyse neredeyse iki aydır regl olamadım kürtaj sonrası sizdede böyle olan oldumu sonrasında gebeliğiniz nasıl oldu hemen oldumu yoksa uzun süre olmadımı varsa benzer dırumunuz paylaşabilirmisiniz? Doktora gideceğim cuma günü zaten ama sizede danışayım dedim 🫣