Benim berbat geçti sezeryan doğumum maalesef epidural iğne 4 kez denendi herkes sezeryana kolay diyordu normal doğumdan korktuğum için planlı sezeryan oldum ama keşke keşke keşke normal doğumu bekleseydim böyle olacağını bilseydim asla istemezdim 6 gün önce doğum yaptım baş ağrısı bel ağrısı sezeryan yerinin ağrısı omuzlarımın ağrısı inanılmaz derecede canım açıyor doğuma ne kadar pozitif girdim orada olacaklardan ve sonrasında olacaklardan habersizmişim