Gskcmz 26 Ağustosta yumurtlamam olmuştu o günü değerlendiremedik ama çatlama gününü değerlendirdik son regl tarihim 10 Ağustostu regl olmama 6 gün var hiç belirtim yok ilk çocuğumda da yoktu test yapsm çıkar mı acaba ?
Kacamazz Gskcmz bence yapabilirsiniz ama negatif çıkma olasılığı yüksek. Bende 10 gün kala yaptım negatif çıktı . Birkaç gün sonra denedim hafif çizgi çıktı. Çarşamba bidaha deneyeceğim.
guhoglu Gskcmz Bende yumurtlama günümden 10 gün sonra yapmıştım pozitif çıkmıştı erken gebelik testiyle
Minkkk Gskcmz sıvı alımını azalt canım ya da sabah ilk idrarla yap testi silik çıkabilir. Ama çıkmazsa da erken daha sonrada çıkabilir.
Gskcmz Kacamazz erken gebelik tetsini sabah ilk idrarda mı yapılmalı yoksa herhangi bir zaman diliminde olur mu
Kacamazz Gskcmz ilk idrarda daha net sonuç alırsınız yazıyor internette bende ona bakarak sabah ilk idrarla yapmıştım
zgeDenizKaramanAtmaca Gskcmz olabilir canım çnkü benm de yumurtlamam olması gereknden erken olmuştu hamile kaldığım ay
beyzagrdg Gskcmz ben 24 te yumurtlama 27 çatlma gördüm bugun test yaptım negatif 😞 Bu saatten sonra değişir mi bilmiyorum
beyzagrdg Gskcmz yarın 41. gün döngümde dğişti doktora gittim herşeye normal dedi hatta yumurta sepeti maşallah falan dedi yumurtlamayıda değerlendirdik bilmiyorum neyse sorun