Kızlar şimdi benim babam bagkur borçlusu ve 2020 yılında devlet hastanesinde bana muayene ücreti çıkınca 18imi de geçince yesilkartli oldum şimdi 23 yaşındayım ve geçen yıl evlendim sizce yesilkart yani suanki adı sanırım 60/1 c1 olarak geçiyor devam ediyor mudur? Devlet hastanesi takipliyim herhangi bir ücret çıksa veznede odememi istemezler miydi ayrıca aldığım ilaçlar sgk tarafından karşılanıyor halen indirimli aliyorum ve bazen ücretsiz