Merhabalar
30 yaşında ilk gebeligim 14+2 olduk. 2. Trimesere yeni geçiş yaptim
Danismak istediğim uyku problemi
Çalışan bir kadınım. Gün içinde yoruluyorum havalar da sıcak ama uyuyamıyorum sabah ezanlarina kadar ayaktayim. Hem iş hem ev hem gebelik ama uyku yok. Yorulan daha çabuk uyumaz mi ? :) Uykuya geçebilmek için neler yapmalıyım gebelik başında ben gibi uykusuzluk çeken oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum.