Hamileliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonuyla baş etmeye çalışıyordum sırf bunun yüzünden 2gün hastanede yattım yine fayda etmedi. Akışa bırakmıştım artık ama 30.haftalara gelince akıntım arttı, yanma acı vs yoktu bende doktora söyledim yine yine yine tek kullanımlık antibiyotik ve fitil aldım kullandım 3,4 gün rahatladım sonra yine başladı. Artık pes etmiştim ilaç falan almak istemedim nasıl olsa faydası olmadı bende (herkeste farklı olabilir) bol bol su, taharetten sonra iyice kurulamaya özen gösterdim (bence en önemlisi bu) ve başka yerde, dışarıda aşırı sıkışmadıktan sonra tuvalete asla girmedim (girecek olursanızda klozet kullanmayın) son 10gündür o kadar rahatladım ki 🧿ben bu şekilde kurtulduğumu düşünüyorum , Rabbim herkese şifa versin gerçekten uğraşması çok zor🥹