Kızlar 33+1 im. Sabahtan beri baya kasılma oldu karnımda. Normal mi bilmiyorum çok endişe geldi birden ağladım filan. Bu kadar sık olması normal midir? Bebeğimde gelişim geriliği var kilosu daha ufak 1600 gram. Ondan mı oluyor filan diye hep bir gerginlik içindeyim :( Ne zaman korkmalıyım bu kasılmalardan anlayamıyorum