Zezgit Kızlar malum havalar çok kötü . Sanki karda yatmışım giibi bi soğuk almışım öksürmekten konuşamıyorum ve bide üstüne grip eklendi. Grip geçerde öksürük beni çok korkutuyo 2 gündür gece öksürmekten uyuyamıyorum önerisi olan var mı 😔 18+5 iz.
Beyazlale Zezgit canim bende besgundur ayni haldeyim hergun acile gidiyordum sadece parol verip gonderiyorlarda sadece dinleniceksin insallah tez zamanda iylesirsin
Zezgit Beyazlale ayy sana da geçmiş olsun canım. Vallahi düşüp bayılacak gibiyim hastaneye de hiç gitmedim zaten bişey yapacakları yok ama bugün çok ağırlastım dayanacak gibi değilim 😔
Vandb Ihlamur ayva elma tarcin limon kaynatip ictim ben hergun nefesim kesiliyordu oksurukten agladigimi biliyorum.icine balda karistiriyodum bunlarin zarari yok ama yinede bir bardak iciyodum o bile yumusatiyordu.Adacayi tuzlu suyla gargara yap bol bol ve burun akintisi varsa surekli onu sumkur akinti yapmasin bogazina oksurugu o da gecirmiyor.Cok siddetlensmdiginde bir tatli kasigi bala limon damlat yut hemen o da iyi gelir insallah bir an once toparlarsin