Kızlar, uygulamaya ilk girdiğim zaman 6-7 haftalıkken burada 30 lu haftalı postları görüp hiç içeriğine bile bakmazdım. Aman çok var derdim. Şimdi kendim bu haftadan post açıyorum🌸 38.haftadayım karın sertleşmesi dışında hiçbir belirtim yok doğuma dair. Bi yandan kavuşmak istiyorum artık bi yandan kendimi hiç hazır da hissetmiyorum. Değişik duygular içindeyim. Korku,endişe, heyecan her şey var… Sizlerde durum nedir? Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah.