Herkese merhaba şu an 15+2 haftalık gebeyim, 13+3 de ufak bir lekelenme ile doktora gitmiştim bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktor ve polipler oluşmuş. Polipler için cinsel ilişkiyi yasakladı ama eş zamanla çıkabilir dedi tehlikeli durum yaratmasın diye doktor progestan verdi. Başına böyle birşey gelen, tavsiye verebilecek varmıı