Benim de şekerim var insülin kullanıyorum benim tokluklar yüksek çıkıyor en yüksek 190i gördüm.37 haftaya geldik çok şükür ilacını düzenli kullanip diyetine dikkat edersen Allah’ın izniyle bişey olmaz 38de alcak doktor işte 38i geçirmem dedi içinizi ferah tutun ikinci dogumumda da vardı şekerim 36haftalik doğdu ama kuveze falan girmemişti çok şükür siz yeter ki çok dikkat edin kendinize