Kızlar selam açıkça yazıcam kusura bakmayın okumak istemeyen olursa diye söylüyorum sabah ishal olmuşum ve siyahtı baya ishaldim az önce tekrar tuvalete girdim resmen siyah bir su yaptım büyük tuvalet diye bildiğiniz siyah su, erken doğum riskim var bir sürü ilaç antibiyotik kullanıyorum onlardan olabilir mi acaba doktora gitmeme gerek var mı bi de kahvaltı değil muz yiyip bi bardak süt içmiştim doğum belirtisi falan değildir dimi