Esonuzzz prilam bende hiç işe yaramadı 2 farklı doktora gittim ikisi de zofer yazdı bebeğe zarar olur mu diye sordum olmaz dediler bittikçe yine zofer yazdı hastanede yattığım sürede de hep zofer serumu taktılar başka bişey fayda etmiyordu. Doktora ısrarla sordum zararı var mı sürekli bu ilacı kullanıyorum dedim, beyindeki bulantı/kusma noktasını uyarıyor bebeğe zararı yok dedi doktorum da çok iyi bir doktor aslında heryerden ona gelen hastalar var. Doktora da güvendim ama yine de endişelerim var tabi başka kişilere de doktorları mecbur kalmadıkça kullanma falan demiş o yüzden aklıma takılmaya başladı inşallah bir zararı olmaz :(