7+5 hamileyim dün cinsel birliktelik sonrası biraz zaman geçtikten sonra peçeteye pembemsi kan geldi. Sonra geçti. Çok az sanki adet biter gibi sürüntü şeklinde geliyor ara ara. Başına gelen oldu mu? Bu arada doktorum kesenin bebeğin gayet iyi oldugunu kanama alanının, düşük riskinin olmadığını belirtmişti geçen hafta. İlişkiye girebilirsiniz demişti yasaklamamıştı. Doktoruma söylediğimde de evet ilişkiden kaynaklı olmuştur dedi. Doktorum bugün çalışmadığı için evime yakın hastaneye gittim çünkü korktum. Bir sorun yok çok şükür. Benim gibi bir durumla karşılaşan var mı çok merak ediyorum sonradan kötü bir duruma çevirmez değil mi?