Lovelovebaby Kızlar ne kadar doğru bilmiyorum ama etrafımdaki bazı kişiler normal tuvalet kullanmamı söyledi açılmayı daha kolaylaştırdığı söyleniyormuş . Böyle bir şey duydunuz mu daha önce 🙄🙄🙄
Tugceaker Lovelovebaby hiç duymadım ama şununla alakalı diye bilirler doğum için bi spor var açılmaya yardımcı hatırlamıyorum şimdi adını o sporun pozisyonuna benzediği için normal tuvalet bu yüzden demiş olabilirler
Emel_11 Lovelovebaby alaturkaya otururken ki pozisyon çömelme egzersizi gibi olduğu için demişlerdir hurafelik değilde kolaylaştıran hareketlerden diyelim :)
Aylaa123 Lovelovebaby önceden klozet yoktu herkes alaturka tuvalete gidiyordu eğilip kalkmak bebeği kanala itebilir belki onun için diyolardır ben klozete giremiyorum nedense tiksiniyorum onun için hep alaturka kullanıyorum
ttazeannee Lovelovebaby hurafe değil gebe okulundaki ebe nst deki hemşireler hepsi ısrarla alaturka tuvalet kullanın diye bas bas söylediler hem kolay doğum hem bebeği kanala yönlendirmek için. Hatta son haftalarda çömelir pozisyonda durun aşağı yukarı sallanın diyorlar bebek yerleşsin diye. Hakeza ördek yürüyüşü de bunun için yapılır