Merhaba ben adetime 4 gün kale kan testi yaptırdım. 2.3 çıktı negatif yani. Sonra gecikince 3.gun yaptım yine negatif şimdi de 7.gundeyim hala olmadım. Ama ne adet belirtim var ne gebelik test yapmak istiyorum ama bı yanım da yapmak istemiyor negatif gorucem diye. Hiç belirti olmadan gebelik oluşuyor olabilir mi?