Rbyglc kilosu normal.Dünya sağlık örgütüne göre 4 ve üzeri iri bebek oluyor. Bence sezeryan bile olsanız Doğum kendiliğinden başlasın ve sancınızı çekin. Çünkü o esnada salgılanan hormonlardan hem siz hemde bebeğiniz faydalansın. Ama tabi inş o vakte kalmadan sağlıkla kavuşursunuz ☺️