Nursima6761 Uyanınca karnım çok sert leşiyor idrara gaz sıkışmasına kalkıyorum her sabah çok kötü oluyorum sebebi nedir bilemiyorum yaşayan varmı bu durumu
Nazgrr Nursima6761 ben de aynı şekilde oluyorum gece kalkıp su içtiğim için aklıma hiç kötü bir şey getirmedim bu arada 22+6 haftalığım
Nursima6761 @“merimiri” 36+2 günlük olduk bide göğüs lerimde sızlama var çocuk hareketli ama her sabah aynı şeyi yaşamak dan sıkıldım korkuyorum yinede 2 gebeligim ilk kızımda 37 haftalık doğdu korkuyorum erken doğum olur diye