Merhaba ❤️
Ben 16+3 haftalık hamileyim valla benim biraz duruldu gibi zorluklar. Ay ne zordu ya bulantı kusma baş ağrısı halsizlik sürekli acilde parol serum yiyordum.
Şuanda da kusmam bulantim geçmedi ama yine de azaldı. Baş ağrım biraz hafifledi. Halsizlik devam
Sizde nasıl gidiyor? 😍
Bu arada benim cinsiyet erkek bir oğlum vardi bir oğlum daha olacak Allahın izniyle 😊