Mrvemr3449 Kızlar ya hamilelikten bu yana sanki idrarın kokusu biraz arttı gibime geliyor özellikle bu 12. 13. Haftada idrar rengi normal ağrı yok sadece kokusu biraz artmış gibi bu durumu aranızda yaşayan varmi
Cheryy1 Mrvemr3449 bende ayniyim ilac falan kullanıyormusunuz ? Ben belki ondandır falan diye düşünüyordum simdi ilaclarimda azaldi yinede var
tamamdanolmuss Mrvemr3449 benim de öyle içtiğimiz ilaçlardan vitaminlerden kaynaklı oluyor o koku. Hatta eşim benden sonra tuvalete falan girdiğinde “hımm ilaçlama yapılmış” diye dalga geçiyor 😂
Feniks Mrvemr3449 bn hamile kaldığımı öğrenmeden önce fark etmiştim kokuyu rengi betadan kaynaklı normal yani şu an 29haftalığım pek bir değişiklik yok 😅
Mrvemr3449 Cheryy1 kullanıyorum d vitamini kullanıyorum daha önce de folik asit kullandım onu bırakınca d vitaminine gectim
Barbie77 Enfeksiyon olabilir koku olmaması lazım idrar tahlili verdiniz mi? İlla yanma olması gerekmiyor.
Mrvemr3449 Barbie77 daha önce sistit için ilaç kullandım ama o zaman çok sık idrara çıkma sıkıntım vardı şu an yok
Cheryy1 Mrvemr3449 valla oluyormus ya bende enfeksiyon icin antibiyotik falan kullandım harici tüp bebek ilaclari kullaniyordum enfeksiyon falan geçti suda cok tuketiyorum ama hala koku var tabi rahatsiz edici 🥴 ama yapacak bisi yok 🙂
Mrvemr3449 Cheryy1 geçmiş olsun beni de rahatsız ediyor ama bebek sağlıklı olsun da yapacak bisey yok