prensannesii_ Bugun doktor kıza bnziyor dedi sizce nedir tecrübeli olanlar lütfen yazın çok merak ediyrm :)
Srp53 prensannesii_ bu haftalarda bulunulan tahminlere çok da itibar etmeyin benim doktorum da tam 11. Haftada kıza benziyor dedi gerçi kendi söyledi daha erken çok düşük bi tahmin diye usg cihazları son kalite üstelik. İki gün önce 15. Haftada erkek olduğunu öğrendim 😀
Meryem345 Kıza benziyor bence de aslında çok anlamam ama üste çıksın diye yazıyorum bende bugün attım foto bana da cinsiyet tahmini yapsinlaaaar 😂
prensannesii_ Tugceaker 10 haftalik ama daha ondan da narin olabilir mi anliyormusunz yoksa tahmin mi ettiniz sadece :)
Tugceaker Tugceaker bacaklarıylada kapatmış nub yada bacak arasını göremiyorum kafa yapısından falan kıza benzettim bilmiyorum ama az çok anlıyorum
prensannesii_ Elamomy neye göre kiz dedin canım nipt twsti yaptrcam 10 gün sonra 1 hafta da öyle sonuç çıkar bakalım ne olacak
Srp53 prensannesii_ 13te bana erkeğe benziyor dediler ama yine bir kesinlik vermedi doktor 15de evet erkek dedi. 14. Haftadan sonra artık kesine yakındır.
prensannesii_ Srp53 aynen zaten 12 de tahmin ediyorlar zaten ben sorduğum için tahmin söyledi birde çıkarken sordum ultrasona bakakern de sormadım tahmini birsey dedi kafasından atti ya da :))
prensannesii_ Tugceaker aynen birde daha 11 hafta da olmadı 12. Hafta felan olsa cinsel organı belli olurdu bu hafta da daha oluşmamış oluyormuş cinsek organı
Srp53 prensannesii_ hakkınızda hayırlısı neyse o olsun. Sadece benim gibi fazla kız çocuk sevdalısı iseniz bu haftada söylenenlere çok itibar etmeyin, sonra kısa sürekli şoklar yaşanabiliyor 😆sağlıkla gelsin hepsi 🤲
prensannesii_ Srp53 ay sorma kiz dedi aklım başımdan gitti cok heveslendim ama internetten baktım cinsel organ 11. Haftadan sonra oluşur yazıyor ondan sonra umudum kirildi ama sağlıkla gelsin ikiside evlat canımız kanımız :)