Merhaba arkadaşlar. Şuan 6 haftalık gebeyim, bu 2. gebeliğim. İlkinde sorunsuz hamilelik geçirdim ama bunda geçen hafta bebek gözükmedi kese vardı sadece, kanama alanı var bayağı dedi doktor. Progestan yazdı. Haftaya gel dedi. Bugün tekrar gittim, kalp atışı ölçülemeyecek kadar küçük şuan bebek dedi kanama alanı hâlâ devam ediyor dedi. Böyle bir durum yaşayıp sağlıkla gebeliği ilerleyen veya doğum yapan oldu mu acaba? İster istemez endişe ediyorum ne olacak düşecek mi yoksa ilerleyecek mi diye