Hasret3449 Ftmsre maşallah Allah analı babali büyütsün darısı bize sağlıkla hayırlı evlatlar eylesin inşallah❤️
Tlyysf Ftmsre bebek inmişmiydi açılma varmıydı sürecinizi paylaşır mısınız ultrasonda kaç kg çıkıyordu kaç doğdu bebek
Wg12 Ftmsre ay normal doğum nasıl bişey hatrlyomsn Yada hatrladgn kadar Benim ilk gebeliğim aşırı merak ediyorum nasl bi his olduğunu Nasl anlyo insan Doğum Yapacağını falan
Ftmsre Wg12 hatırlıyorum tabi daha iki gün oldu 😅 nişanım geldi kasığıma bi ağrı girdi sonra sancılanmaya başladım doğum hikayem olarak paylaşacağım takip edebilirsiniz ama çok şükür pozitif bir doğum hikayesi 🥰
Ftmsre Tlyysf bebek inmemişti açıkçası bu kadar hızlı beklemiyordum inmediği için biz 39 haftayı görürüz diyordum ama sancım geldi hastaneye gittiğimde açıklığım fazlaydı o yüzden hemen doğdu
nazel123 Ftmsre benim kizimda 40+1suyum geldi suni sancı ile oldu şimdi tedirginlikler başladı insallah kendi sancım gelir açılmam olur