Tuanayldz Gebeliğimin değerini yeni öğrendim ama cok kötü ishalim ve korkuyorm bu durmu yaşayan varmı birşey olmaz dimi 😞
songul123 Zehramom eğer çok fazlaysa ishallin git doktora su kaybın olabilir vücudunda serum takarlar onun haricinde bebeğime birşey olmadi çok şükür benim canım
Summ1 DenizKartas Kucuk_dunyam adetime 4 gün kala lekelenmem olmuştu ve adet öncesi belirtilerimin hepsi vardı şu an çok yeni 4 haftalık hala devam ediyor
Cyla2014 Tuanayldz canm bende ilk öğrendiğimde adet olacağım gün 23 çıkmıştı. İshal den birşey olmaz bebeğe merak etme yine bir doktora görün