Bende 1defa betam 1.40 çıktı adetim 1hafta gecikmişti.20günlük gecikmemde ultrason 6haftalik hamilesin dedi
Şuan tüp bebek yaptirdim 14cü günüm.9ve 12ci günler slik çizgi çıkmıştı.13cü yani dün betam 3.12çıktı.Ama yine şüpheliyim
Sizde de oldumu negatif çıkıp sonradan hamile olduğunuz?