Henna93 Kızlar benim devlet hastanelerinde hic kaydim yok 34 haftalik hamileyim sancım var korkuyorum buyukdogum ve etlikdeki hastane haric acile nereye gitsem kabul ederler bilgisi olan varmi acaba burda biri yazmisti sancisi olmus 2.3 hastane kabul etmemis ona gore biyere gideyim yardim lutfen