Geçen salı beta hcg 1345 cıkmıstı bugun tekrardan bi kan vereyim dedim kanı alan bayandan diğer tahlil sonucumu ıstedım zaten en yüksek değer cıktı burda daha fazla yuksek bi sonuç çıkmaz değerin düşüp düşmediğini yükselde bile bu değerlerde görebileceğimi söyledi daha once düşük değerle öğrenip kendi doktoruma gitmiştim şimdi biraz geç gidip kendim takip yapmak ıstemıstım carsamba doktoruma gidicem neden böyle dediler anlamış değilim başına gelen oldu mu acaba