Arkadaşlar 2 hafta önce ikili tarama testi yaptırmıştım ve sonuç riskli gelmişti burdan yazıyorum çünkü benim durumumda olan varsa umut olsun , ultrasonda sorun yoktu ama kan testim riskliydi Allahtan gelene karşı gelemeyiz kabulümüz aldırmayı tabiki hiç düşünmedik ama 2 hafta ben ne yaşadığımı bilmiyorum :( 2 hafta önce fetal dna verdim bugün fetal dna sonucum geldi ve sonuçlarım tertemiz yani diyeceğim o ki ikili test sonucuna inanıp hamileliğinizi zehir etmeyin her zaman bir umut vardır dua edip Allah’a sığının 🙏🌺