Aslmm Merhaba arkadaşlar Ankara’da yaşıyorum, SSVD yapan, destekleyen doktor arıyorum. SSVD yapan veya şuan giden memnun olan doktor önerilerinizi paylaşır mısınız
surprizbebe Aslmm lokman hekim etlik hastanesinde İrade hanıma başladım ssvd için. Nasipse yapacağız bakalım
Aslmm İnternetten arastrırıp 3 doktor ile görüstüm ama aslımda 3 ü de desteklemiyordu. Muayene ücreti boşa verms oluyorum en azından gercekten destekleyen bir doktor olursa direk ona gitmek isterim
maman-es surprizbebe merhaba umarım gönlünüzce olur, benim paketim var irade hanımla. Ssvd için fiyat farkı olur mu acaba siz görüştünüz mü fiyat için ?
Belinay8487 Merhabalar bende ssvd istiyorum ama nerde nasıl yaptiracagimi bilmiyorum arayış içindeyim üniversite hastaneleri yaptırıyor dediler bilgisi olan varmı acaba
Foreverr Belinay8487 ankara bilkent şehir hastanesinde yapan doktorlar var bende baya araştırdım sordum yakınsa size bi gidin derim
ylmzm Foreverr Ankara Bilkent şehir hastanesinde hangi doktorlar yaptırıyor? Görüştünüz mü, beni de bilgilendirir misiniz? Ben orda takipliyim. Gebe okulunda doktora sordum ssvd düşündüğümü. Keşke devlet desteklese diye söylemişti bana.
Foreverr ylmzm ben araştırdım şartları koşulları var yaziyor zaten orası yapıyor ben çocuk için gittiğimle baş hekim yardımıcı ile konuşcam bu durumu hastaneye gittiğimle sordım ssvd ile ilgili bilgi almak istiyorum yapıyor musunuz diye baş hekim yarcımsı ile konuşabilirsiniz dedi önemli olan doktor bulmak gerçekten çünkü çoğu yapabiliyor ama riske girmek istemiyor ben görüşme yaptıktan sonra sizede bilgi veririm net bi şekilde 😊
ylmzm Foreverr bilgilendirirseniz sevinirim. Bana böyle birşey den bahsetmediler hiç. Siz ne zaman gideceksiniz görüşmeye kaç haftalıksınız. Doktorlar risk almak istemiyor evet.
Ebru0661 Ankara güven hastanesi sibel sarıkaya kesinlikle tavsiyem. Tam bir normal doğum taraftarı olan herşeyiyle kendi ilgilenen doğurtan bir hekim.
Foreverr ylmzm ben şuan hamile değilim 4 aylık bebeğim var şimdiden araşyırmaya başladım enine boyuna çünkü ona göre bir yol çizicem evet en az 2 sene geçmesi gerek normal yolla hamile kaldım bu bebeğime 8 yıl sonra oldu tedavi çok gördüm bi sıkıntı yoktu allaha şükür ama olmuyordu o yüzden bunun arasını çok açmıycam normal istediğim için bekliycem biraz yoksa arkadaşım 10 aylık bebeği varken yanlışlokla hamile kaldı ve şuan 4 aulık oldu bebegi sezeryandı ikincide sezeryan oldu bu konu çok tartismaya açık bi konu önemli olan istemek ve her duruma karşı sezeryana geri dönme durumunda söz konusu ekimde gidecem çocuk iin o zaman gorusme yapacağım
Foreverr ylmzm ben doğumumu etlik şehir hastanesinde yaptım kontrol diye gittim doğuma aldılar 37.3 dü 3 cm açıklığım vardı üstelik kendi sancım da vardı başlarda bel ağrısı gibiydi sonra coştu ve o bilr zordu sonra fitil taktılar üstüne iki saat sonra suni sancı verdiler ve sancıların dalgasını nefesim ile karşı la yemiyorum bi süre sonra nabzım yavaşladı bebeğin nabzıda üç kere düşünce apar topar sezeryana aldılar en spm 6 cm açıklığım vardı herşey çok güzeldi ben üç kere yatağa oturur pozisyonda durdum ve nst oynadı soru işareti oldu onu nabız düştü yada gitti olarak düşünerek mi aldılar meçhul ve çok kötü bi deneyim oldu belimden uğuşturdular uğuşmado genel baydılar hava ile yine olmadı en son kolumdan verdiler narkozu ve çok kötüydü bildiğin hepsi beni tutuyodu çünkü çırpınıyodım kolım yanıyodı en son suyumu patlattılar gözümü açtım başka bi ordaydım doğumdan 7 gün sonra yaea yeri enfeksiyonu oldum 10 gün hastanede yattım ve sıvıyı çeltiler sonra küçük bi kesi yapıp tekrar boşattılsr antibiyotik tedavisi verdiler sonra vücudum narkozdan sonra alerji oldi anlıycanız zordu o yüzden suçluluk duygusu bırakmadı beni acaba kalktığım için mi öyle oldu diyerek hep suçladım kendimi ve benim arkadşaımın açıklığı yoktu 14 saat kendi sancısı ile doğum ysptırmışlar suni sancı vermeden benim anlamadigim açıklığı olmayana dancı verirler benim varken bi ton sancıyı verdiler oda benimle aynı hastanede doğum yaptı neden yani etlik şehir hastanesini önermiyorum çünkü hep yeni atanmış doktorlar var uzman hiç yok o yüzden ssvd arayışına girdim ve istiyorum