ilknurakinci Kızlar regl günüm sadece 1 gün geçti ama 2 gün pembe ve kahverengi lekelenme oldu çok çok az, yerleşme kanaması mi acaba , ikinci çizgi var mı bana mı öyle geliyor 🥲🥲
myangelson ilknurakinci çizgi var ama bu ara testlerde yalancı pozitif çok oluyor en garantisi kan verin umarım gerçekten hamilesinizdir 🤲🏻
ilknurakinci Hayelllerhayatttlar teşekkür ederim 🙏🏻 daha önce bir kaybım var o yüzden kalp atışı duymadan tam var gözüyle bakamıyorum doktora gitmek için 1 hafta daha sabredeyim diyorum
ilknurakinci Hatice5855 cok etkendir ama değil mi doktora gitmek için biraz beklemeli miyim kese görünür mü? Daha önce bir kaybım var da
Rbiabs ilknurakinci kese için erken ama sağlık ocağında kan ver kesin olup olmadığı çıkar zaten onlar yönlendiriyor
Hayelllerhayatttlar ilknurakinci kan verin bu arafa umarım düzenli artış olur bu sefer somu güzel olur ❤️
Hlnnaru ilknurakinci ilknurakinci ay bende de böyle olmuştu 4 tane test yaptım hepsinde de çıktı şuan 26 haftalık hamileym😍
Gamzeli_03 ilknurakinci lütfen yanlış anlamayın ama ben bu test çubuğun hangi amaçla atıldığını anlamıyorum siz göremiyor musunuz çizgi olup olmadığını çıplak gözle resim de belli oluyor desem o resmi de siz paylaşıyorsunuz kızlar hamileyim diye atsanız anlarım hepimiz tebrik ederiz ama kızlar çizgi var mı diye atıyorsunuz bu arada silik çizgi var Rabb’im sağlıcakla kavuştursun inş 🤲🏻
Pamiramsi Gamzeli_03 yalancı olabilir mi diye atıyoruz canım, bu kadar az çizgiyle hamile olduğunu öğrenen vardır ve yazarlar diye :) çünkü net bir kırmızılıkta değil çizgi. Silik olduğu için acaba hamileliği haber verir bir çizgi mi diye merak ediyoruz haliyle :)
Gamzeli_03 Pamiramsi hani ikinci çizgi silik de çıksa hamilelik var demek oluyor ya zaten çıplak gözle de görülüyor ona şaşırıyorum özellikle var mı diye sorulmasına 🤷🏻♀️