aogoya Ay şaka maka geçti valla en son 180lerdeydik 99a gelirmiyiz diye düşündüm ama geçiyormuş Tek acım kızımın ezanını babam okuyamayacak çünkü 7 gün önce kaybettik
aogoya Nazgrr kumrucanim Sağolun Allah razı olsun rabbim bir avazda doğurmanızı nasib etsin inşallah sevdiklerinize hayırlı ömürler versin Benimde 12 Aralık bakalım ne olacak bu hafta şeker yüklemesi yapıcam
Nazgrr aogoya Amin canım 🤲🏻 Benimde 119 gün kaldı doğuma bebeğin gelişimi önden gidiyor hep böyle olursa 17 Aralıkta benim doğumum görünüyor ya da Aralık sonu. Evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım 🤍
kumrucanim aogoya hadi hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah bende bu ayın sonuna randevu aldım doktor 1.5 ay sonra gel demişti bakalım inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız ❤️