myangelson Leyla13 daha cinsiyetimiz belli değil ama öncekinden farklı olduğu için herkes başladı kız bebek kesin bu demeye 😂🤦🏻♀️ önceki hamileliğimde bu zamanlarda bulantım neredeyse kesilmişti bunda daha da arttı. Sürekli tatlı şeyler yemek istiyorum. Bir de karnım daha şimdiden yaygın duruyor önceki hamileliğimde top gibiydi sivriydi. Kalçalarım baya büyüdü daha 11+5 haftaligiz 😂 bakalım ikili testte doktor tahminde bulunur mu bilmiyorum. Ramziye göre kız çıkıyor bir kaç kişi daha kız dedi. Çin takvimine göre de erkek 😂
Selda_krtl Leyla13 mide bulantım var cildim bozuldu sivilceler arttı erkek bebeğinde sakin olunur derler aşırı sinirli ve asabiyim daha belli değil ama içime de kızım olacak gibi doğuyor
Asli98- Leyla13 kız bebek belirtisi mi bilmiyorum ama cildim çok bozuldu sivilcelenme yaşadım birde mide bulantısı kusma hiç yaşamadım kız bebeğe hamileyim 😊
Sehrbn_ Leyla13 benim iki oğlum var çok rahat hamilelik geçirdim ikisinde şu an üçüncüye hamileyim tam tersi çok zor geçiyor mide bulantılarım uyuma isteği halsizlik tatlıdan tiksinme limonu tuzlayıp yiyorum ekşi seviyorum ve yiyemediğim şeyler var tiksinme et mesela 15+4 haftalığım yarın doktor kontrolüm var yarın öğrenebilirim belki..Çok istediğimden mi bilmiyorum ama sanki bu sefer kız gibi hissediyorum nasip rabbim herkesin gönlüne göre versin ama öncelik sağlık tabi..
Leyla13 myangelson bende ilk hamileligimde sürekli tuzlu ve ekşi şeyler yemek istiyordum kızım oldu şimdi yine hamileyim aynı şekilde canım sadece tuz ve ekşi istiyor 🥹
myangelson Selda_krtl benim de yüzümde sivilceler cikiyor ya sinir bozucu 😅 bende sinirliyim bunda Allah Allah bakalım merakla beklemedeyiz. Önceki hamileliğimde erkek olacağını hissetmiştim ama bunda nötr haldeyim hiç hissedemiyorum. Hamile kalmadan önce kız olacak demiştim hamile kaldıktan sonra erkek hissettim şimdi yine kıza döndü ve kararsızım 😂
Leyla13 Sehrbn_ amin canım bende ilk hamileligimde hep ekşi tuzlu isterdim kızım oldu şimdi yine aynı geçiyor tatlı hiç çekmiyor canım 🥹
BerrakYagmurMert Karnım top gibi herkes erkek sanıyor , kalçam büyümedi , ilk zamanlar ekşiye düşsem de bu aralar tatlı yiyorum , cildimde bozulma yok . Kız bebek 32+4 🙈
Pelinaltnl Karnım yaygin yanlara doğru kalcam basen çıktı cildim asla sivilce cikarmazdi sivilce çıktı mide bulantisi hat safhada ilaçla anca duzeliyorum sürekli uykum var can çekmesine bisey diyemiyecem hiç bisey cekmiyor ama tatlıyı çok seven ben artık yemek istemiyorum sadece meyvenin sekerini aliyorum vücuduma yani dışarıdan asla çikolata vs cekmiyor canım ekşiyi çok severim halende yiyorum heleki şimdi erkenci mandalina çıktı Dörtyolda ona hastayım doktorum yüzde 90 kız dedi bu cuma randevum var inşallah tamamen gösteririm kendini 19+3 olduk
Papatyam1212 Benim ilk gebeliğim kıyas yapamam ama ilk zamanlar tatlıdan aşırı soğumuştum ilk 4 ay normalde bayılırım . Ama ekşi de canım çekmiyordu sadece tatlıdan özellikle çikolatadan soğumuştum ve çok uyuyordum . Çin takvimine göre de kız çıktı . Diğer belirtiler hep erkek belirtisi idi yani çok da takılmayın .
Pinarkorkmazer Ben de hep ekşi tuzlu şeyler yerdim çiğ köfte cips şalgam turşu vs canım isterdi bir de sürekli hamurlu gıdaları severdim şimdi yine aynıyım inşallah bebeğim de kız olur:)
merimiri Leyla13 Ben belirti olayına hiç inanmıyorum ben de bütün belirtiler kızdı ama oğlum olacak ☺️
Rukiisss Leyla13 İlk günden beridir ekşi şeyler yedim hep 5 ay boyunca tatlı hiçbir şey yiyemedim şuan 7 aylık hala bile tatlı doğru düzgün yiyemiyorum mide bulantım çok fazlaydı aşırı sinirli ve agresiftim yüzümde lekelenmeler oldu bebeğim kız