Kızlar sağlık ocağına kalp atışına bakmaya gittim hemşire karnımla oynadı bebeği döndürmez değil mi korktum gittiğime pişman oldum sesi de duymadı önce bana da gelmedi nabzın yüksek dedi sonra duydum dedi ama ben duymadım başından salmak için mi yaptı acaba