40+2 haftalık hamileyim. 37den beri baş aşağı doğum kanalinda olan bebeğimin sabah çapraz durduğunu farkettim. Popo kısmı sağ kaburgamda baş kısmı sol kasık tarafımda duruyor. Haftalardır rahimde hissettiğim ağırlık baskı hissi şimdi sol tarafa geçti bide ilk kez orada hareket hissettim. Bu şekilde bebeği kanaldan çıkan ya da böyle olup normal doğum yapan var mı? Randevu bulamadığim için hastaneye gitmedim fikir verirseniz çok sevinirim 😓