Merhaba anneler 40 haftalık oldum ve ağrılarım var dün akşam acile gittim sancım çıkmadı ama benim vücudum da istemsiz ıkınma gibi bı ağrı var ama düzenli değil bu tabi nişanim geldi bı sorun yok deyip eve gönderdiler yatış yapmadım bugün de afedersiniz ishal oldum buda doğum belirtisiymis bu şekilde olup süreci nasi yaşadınız yardımcı olur musunuz ikinci gebeliğim buarada ilkiyle hiç alakası yok bu ağri iki gündür var popom aciyo resmen öyle bı ağrı ama sancı cikmadi anlamadım hicbisey sizde nasıl